Digimarkkinoinnin koulutukset Jyväskylässä

Nykyaikainen markkinointi on jatkuvaa tekemistä – asiakkaiden auttamista, vaikuttamista ja parempia kohtaamisia verkossa. Asiakaslähtöinen markkinointi vaatii uudenlaista tapaa toimia eikä osaamisen tulisi olla sen esteenä.

Järjestän syksyllä 2019 kaikille markkinoinnin ja viestinnän tekijöille avoimia digimarkkinoinnin työpajamuotoisia valmennuksia, jotka keskittyvät digimarkkinoinnin suunnitteluun, sisältömarkkinointiin sekä some-mainonnan (pääpaino Facebook & Instagram) hyödyntämiseen osana markkinointia. Tällä kokonaisuudella saat erinomaisen startin tulevan vuoden markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen.

 

Digimarkkinoinnin suunnittelu | Työpaja 31.10.2019

Onko työlistallasi markkinointisuunnitelma, mutta suunta on vielä hakusessa? Tule digimarkkinoinnin työpajaan, jonka lopputuloksena käytössäsi on tulevan vuoden tavoitteet ja suunnitellut toimenpiteet. Lue lisää digimarkkinoinnin työpajasta ja ilmoittaudu mukaan!

 

Sisältömarkkinoinnin työpaja | 5.11.2019

Saatko markkinointisisällöistäsi kaiken tehon irti? Miten tuotan asiakasta huokuttelevaa ja mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin? Ja kun siellä somessakin pitäisi olla aktiivinen. Tule käytännönläheiseen työpajaan, jossa työskentelemme markkinoinnin sisältöjen suunnittelun parissa. Saat ideoita sisältöjen toteuttamiseen ja ymmärrät eri sisältömuotojen mahdollisuudet osana markkinointia. Tutustu sisältömarkkinoinnin työpajaan ja ilmoittaudu mukaan.

 

Facebook-mainonnan tehovalmennus | 19.11.2019 (uusi aika)

Tämä valmennus on sinulle, joka olet jo toteuttanut Facebook- ja/tai Instagram -mainontaa, mutta haluat saada kampanjoista parempia tuloksia. Valmennuksen aikana keskitymme mainonnan kokonaisuuden rakentamiseen sekä edistyneempiin kohderyhmiin. Tässä valmennuksessa käydään läpi mainonnan suunnittelun ja toteuttamisen tehokkaimpia strategioita. Ilmoittaudu mukaan Facebook-valmennukseen!

 

Strategiasta suunnitelmaksi | Aamiaistilaisuus Jyväskylässä 21.11.2019

Aamupäivän aikana keskitymme markkinoinnin ja viestinnän osa-alueisiin, joiden suunnittelu jää usein liian vähälle huomiolle. Luvassa on käytännön vinkkejä markkinointiin, suunnitelmallisuuteen ja ennakointiin. Maksuton aamiaistilaisuus on tarkoitettu markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu pian!