Digimarkkinoinnin suunnittelu | Työpaja Jyväskylä 31.10.2019

Onko työlistallasi markkinointisuunnitelma, mutta suunta on vielä hakusessa? Tule digimarkkinoinnin työpajaan, jonka lopputuloksena käytössäsi on tulevan vuoden tavoitteet ja suunnitellut toimenpiteet. Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen – uuden oppija, analytiikasta innostuja ja tuloksien tavoittelija.

Tutustu kouluttajaan

Suunnitelmallisuudella kohti tehokkaampaa markkinointia. Digimarkkinointi on monen osa-alueen kokonaisuus, ei yksittäinen toimenpide tai kampanja.

Lähtökohtana on ymmärrys omasta asiakaskunnasta ja heidän käyttäytymisestä, sekä tiedon hyödyntäminen niin sopivien sisältöjen suunnittelussa kuin markkinointikanavien valinnassa. Kun markkinoinnin eri osa-alueet toimivat yhdessä, ne tukevat yrityksen kasvua ja myyntiä.

Tässä työpajassa saat työkaluja digimarkkinoinnin suunnitelman toteuttamiseen itsenäisesti tai yhdessä muun henkilöstön kanssa. Työpajan aikana:

  • Käymme läpi nykyaikaisen markkinoinnin ja myynnin ominaispiirteitä – miten digitaalisuus on muuttanut asiakaskäyttäytymistä?
  • Pohdimme markkinoinnin kokonaisuutta ja tavoitteita – miten määrittelen liiketoiminnasta lähtevät ja mitattavat tavoitteet? SMART -tavoitteiden määrittäminen, konversio markkinoinnin mittarina
  • Käymme asiakkaan ostamisen eri vaiheita – miten oma asiakaskunta toimii verkossa, mitä he hakevat, miten päätyvät sivustolle, miten tekevät oston/tilauksen/varauksen, miten palvelen asiakkaitani?
  • Ketä tavoittelen markkinoinnilla? Miten viestin asiakkailleni tarjonnastani?
  • Missä kanavissa kannattaa markkinoida?

 


 

Kirjaamme työpajatyöskentelyn pohjalta markkinointisuunnitelmaa ja toimenpiteitä tulevalle vuodelle. Tämä työpaja sopii sinulle, joka vastaat yrityksen markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä yrittäjille, jotka haluavat suunnitelmallisuutta oman markkinoinnin toteuttamiseen. Jos haluat tämän kokonaisuuden räätälöitynä yrityksellesi, otathan yhteyttä.

Työpajan hinta on 350 € (alv 0 %). Työpaja järjestetään Jyväskylässä (Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4) torstaina 31.10.2019 klo 12-17, hinta sis. iltapäiväkahvit. Hinta sisältää myös henkilökohtaisen konsultoinnin markkinointisuunnitelmaan ja markkinoinnin kehittämiseen (1 h tapaaminen tai kirjallinen kehitysehdotus).

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen.

Jos osallistut useampaan valmennukseen, (Digimarkkinoinnin työpaja, sisältömarkkinoinnin työpaja 5.11.2019, Facebook-tehovalmennus 12.11.2019) on hinta  2 x valmennus 650 € (alv 0 %) tai 3 x valmennus 950 € (alv 0 %).

Työpaja toteutetaan kun osallistujia on minimissään 4. Työpajassa työskennellään tehtävien ja markkinoinnin suunnittelun parissa, jolloin osallistujien maksimimäärä on 10 henkilöä.

Ilmoittaudu digimarkkinoinnin työpajaan

Ilmoittaudu työpajaan alla olevan lomakkeen kautta viimeistään 24.10 (myös peruutukset 24.10.2019 mennessä, jolloin valmennuksen toteutuminen vahvistetaan osallistujille). Mikäli et pääse paikalle, voi osallistumisen siirtää toiselle henkilölle. Jos osallistuminen perutaan ilman syytä, veloitetaan osallistujalta puolet valmennuksen hinnasta. Peruutukset/lisätiedot: sähköpostitse sanna@flumenia.fi, 050 438 3350

Sisältömarkkinoinnin työpaja | Jyväskylä 5.11.2019

Tutustu palveluun

Facebook-mainonnan tehovalmennus | Jyväskylä 19.11.2019

Tutustu palveluun