Sisältömarkkinoinnin työpaja Jyväskylässä 5.11.2019

Tule mukaan työpajaan suunnittelemaan vaikuttavaa sisältömarkkinointia. Käytännönläheisessä työpajassa työskentelemme markkinoinnin sisältöjen suunnittelun parissa. Saat ideoita sisältöjen toteuttamiseen ja ymmärrät eri sisältömuotojen mahdollisuudet osana markkinointia.

Tutustu kouluttajaan

Saatko markkinointisisällöistäsi kaiken tehon irti? Miten tuotan asiakasta huokuttelevaa ja mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin? Ja kun siellä somessakin pitäisi olla aktiivinen. Tule käytännönläheiseen työpajaan, jossa työskentelemme markkinoinnin sisältöjen suunnittelun parissa.

Saat ideoita sisältöjen toteuttamiseen ja ymmärrät eri sisältömuotojen mahdollisuudet osana markkinointia. Houkuttelevan sisällöntuotannon edellytyksenä on ymmärrys omasta kohderyhmästä, heidän tiedon tarpeistaan sekä ostotottumuksistaan. Vasta tämän jälkeen on hyvä pohtia sopivia markkinointikanavia.

Työpajan jälkeen käytössäsi on sisältösuunnitelma, jonka pohjalta voit tuottaa asiakaslähtöistä ja tavoitteitasi tukevia sisältöjä eri markkinointikanaviin. Työpajan jälkeen:

  • Ymmärrät erilaisten sisältöjen merkityksen asiakkaan ostamisen eri vaiheissa ja liiketoiminnan tukena
  • Pystyt kohdentamaan sisältöjäsi paremmin halutulle kohderyhmälle asiakaspersoonien avulla
  • Saat mukaasi työkaluja, joiden avulla voit ideoida sisältöjä markkinoinnin tueksi
  • Olet suunnitellut markkinointia & sisältökokonaisuutta tulevalle vuodelle (vuosikello, sisältökalenterin hyödyntäminen, eri kanavien sisällöntuotannon painopisteet).

 


 

Työpajan tukena hyödynnetään verkkotyötilaa, jonka kautta osallistujille lähetetään ennakkotehtävät ja työskennellään työpajan aikana (itsenäiset tehtävät ja parityöskentely). Työpajan jälkeen voit toteuttaa verkkotyötilan kautta ohjatun 4 viikon sisältösuunnitelman (sis. sisältö- ja päivitysideat 4 viikon ajalle).

Tämä työpaja sopii sinulle, joka vastaat yrityksen markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä yrittäjille, jotka haluavat suunnitelmallisuutta ja ideoita oman sisältömarkkinoinnin toteuttamiseen. Jos haluat tämän kokonaisuuden räätälöitynä yrityksellesi, otathan yhteyttä.

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen.

Työpajan hinta on 350 € (alv 0 %). Työpaja järjestetään Jyväskylässä (Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4) tiistaina 5.11.2019 klo 12-17, hinta sis. iltapäiväkahvit.

Jos osallistut useampaan valmennukseen, (Digimarkkinoinnin työpaja 31.10.2019, sisältömarkkinoinnin työpaja, Facebook-tehovalmennus 12.11.2019) on hinta  2 x valmennus 650 € (alv 0 %) tai 3 x valmennus 950 € (alv 0 %).

Työpaja toteutetaan kun osallistujia on minimissään 4. Työpajassa työskennellään eri tehtävien ja oman sisältömarkkinoinnin suunnittelun parissa,  jolloin osallistujien maksimimäärä on 10 henkilöä.

Ilmoittaudu sisältömarkkinoinnin työpajaan

Ilmoittaudu työpajaan alla olevan lomakkeen kautta viimeistään 29.10 (myös peruutukset 29.10.2019 mennessä, jolloin valmennuksen toteutuminen vahvistetaan osallistujille). Mikäli et pääse paikalle, voi osallistumisen siirtää toiselle henkilölle. Jos osallistuminen perutaan ilman syytä, veloitetaan osallistujalta puolet valmennuksen hinnasta. Peruutukset/lisätiedot: sähköpostitse sanna@flumenia.fi, 050 438 3350

Digimarkkinoinnin suunnittelu | Työpaja 31.10.2019

Tutustu palveluun

Facebook-mainonnan tehovalmennus | Jyväskylä 19.11.2019

Tutustu palveluun