Mitattavia tuloksia strategisen markkinoinnin ja yhteiskehittämisen keinoin

Yhdistämme ainutlaatuisella tavalla digimarkkinoinnin osaamisen, datavetoisen päätöksenteon sekä osallistavan kehittämisen metodit.

Parhaimmillaan markkinointi luo yritykselle kasvua – me uskomme siihen, että tulokset syntyvät jatkuvalla tekemisellä ja kehittymisellä. Flumenia on markkinoinnin asiantuntijayritys. Nimi Flumenia on muodostunut latinankielisestä sanasta flumen, joka tarkoittaa virtaa. Virralla on myös määritelmä “jatkuvana tapahtuva asia”, joka kuvastaa ajatusmaailmaamme nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamiseen. Jotta virta vie yrityksenne oikeaan suuntaan, autamme kirkastamaan markkinointistrategian ja löytämään tehokkaimmat keinot tavoitteiden saavuttamiseksi.

Louhos Group Oy on 1.9.2025 voimaan tulleella liiketoimintakaupalla ostanut Flumenia Oy:n digimarkkinointipalveluiden liiketoiminnan.

Yhteistyömme perustana toimivat:

Vaikuttavuus syntyy jatkuvasta tekemisestä

Aloitamme aina nykytilanteen kartoituksella ja tavoitteiden määrittelyllä. Rakennamme selkeän kehittämissuunnitelman ja mittarit, joilla seuraamme edistymistä.

Osallistava toimintamallimme mahdollistaa jatkuvan oppimisen ja nopean reagoinnin muuttuviin tilanteisiin.

Mittaaminen luo perustan systemaattiselle kehittämiselle

Tuomme teille tavoitteellisen markkinoinnin toimintamallin, joka ohjaa keskittymään oleelliseen ja tekee tuloksista läpinäkyviä.

Tämä varmistaa, että markkinoinnin ja myynnin yhteiset toimenpiteet vievät kohti strategisia tavoitteita.

Vaikuttavin markkinointi syntyy yrityksen sisältä

Yhteiskehittäminen on meille enemmän kuin metodi – se on tapa ajatella ja toimia. Paras tulos syntyy kun yhdistämme teidän toimialaosaamisen ja meidän asiantuntemuksen.

Tuomme yhteen eri sidosryhmiä löytääksemme uusia näkökulmia ja ratkaisuja liiketoiminnan haasteisiin.

Sanna Virtanen

Markkinointistrategi, tekijä ja kouluttaja | HHJ

Flumenian perustaja Sanna on uuden oppija, analytiikasta innostuja ja tuloksien tavoittelija.

Olen parhaimmillani isojen kokonaisuuksien parissa, joissa yhdistyvät strateginen osaaminen, luova ja analyyttinen ajattelutapani markkinoinnin toteuttamisesta ja myynnin edistämisestä, ideointikyky, sisältömarkkinointi ja tekninen osaaminen. Olen ollut kehittämässä kymmenien yrityksien markkinointistrategioita, pitänyt yli 200 valmennustilaisuutta digimarkkinoinnista sekä toteuttanut monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia niin pienille kuin suurille yrityksille. Puhujana ja kouluttajana olen saanut positiivista palautetta monipuolisesta osaamisestani, käytännönläheisestä ja selkeästä valmennustavasta.

Ammatillinen matkani on pitänyt sisällään monipuolisesti markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tehtäviä mm. digimarkkinointi- ja viestintätoimistossa, kasvuyrityksessä ja kansainvälisessä yrityksessä. Olen toiminut eri rooleissa: koordinaattorina, suunnittelijana, asiantuntijana, kouluttajana, markkinointipäällikkönä, mutta ennen kaikkea digimarkkinoinnin kehittäjänä ja toteuttajana.

Sannan Top 3 supervoimat 
🌟 Sinnikkyys
🌟 Rehellisyys
🌟 Luovuus