Flumenian tarina

Onnistunut markkinointi koostuu asiakasymmärryksestä, sopivista sisällöistä ja ripauksesta tekniikkaa. Opimme uutta ja nostamme yhdessä markkinointisi uudelle tasolle – tavoitteellisuudella, tuloksilla ja 💎sisällöillä.

Flumenian on perustanut Sanna Virtanen. Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin osaaja, tekijä ja kouluttaja. Uuden oppija, analytiikasta innostuja ja tuloksien tavoittelija.

Kuka on Sanna?

Flumenia – tarina nimen taustalla

Nimi Flumenia on muodostunut latinankielisestä sanasta flumen, joka tarkoittaa virtaa. Virralla on myös määritelmä “jatkuvana tapahtuva asia”, joka kuvastaa ajatusmaailmaani markkinoinnin toteuttamiseen.

Nykyaikainen markkinointi on jatkuvaa tekemistä – asiakkaiden auttamista, vaikuttamista ja parempia kohtaamisia verkossa. Flumenia on syntynyt halusta auttaa yrityksiä, markkinoinnin tekijöitä ja uutta virtaa etsiviä yrittäjiä ja kehittäjiä onnistumaan markkinoinnissa.

Käytössäsi on markkinoinnin osaaja, joka on parhaimmillaan kokonaisuuksissa, joissa yhdistyvät strateginen osaaminen, luovat ideat ja toteutukset, myynnin edistäminen, sisältömarkkinointi ja tekninen osaaminen.

 

Yhteistyömme perustana toimivat:

Arvostus

Arvostus yhteistyössämme tarkoittaa halua kehittyä ja kokeilla. Me työskentelemme yhdessä määriteltyjen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Markkinointi ei ole pelkkää mainontaa eikä pakollinen kuluerä. Tavoitteenamme on, että markkinointisi on vaikuttavaa ja tuottaa sinulle tuloksia.

Vaikuttavuus ei synny yksittäisistä toimenpiteistä vaan jatkuvasta tekemisestä. Silloin ymmärrämme asiakkaitamme paremmin ja voimme kehittää markkinointia toimivammaksi saatujen tuloksien ja analytiikan pohjalta.

Arvostusta tukee avoimuus: Toimintamme on avointa ja sinulla on aina pääsy käytössä oleviin mainostileihin, työkaluihin ja raportteihin.

Innostus

Innostus digitaalisuuden tuomiin mahdollisuuksiin takaavat ajankohtaisimmat ja tehokkaimmat keinot markkinointiin.

En tyydy tarjoamaan valmista ratkaisua tai toimenpiteitä, jotka eivät vie liiketoimintaasi eteenpäin. Markkinoinnin valintojen tulee pohjautua yrityksesi liiketoiminnan tavoitteisiin.

Innostus tarkoittaa myös sitä, että sitoudumme löytämään toimivia tapoja tehdä tuloksellista markkinointia: uusia kanavia ja vaikuttavaa sisältöä, mainonnan muotoja ja tehokkaampia kohderyhmiä.

Jokaisen yrityksen toiminta ja tavoitteet ovat erilaiset, joten valittavat kanavat ja toimenpiteet vaihtelevat. Mahdollisuuksia on paljon, oletko jo hyödyntänyt niitä?

Osaaminen

Markkinoinnin tekijät ja tiimit kasvattavat osaamistaan ja ymmärrystä nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisesta.

Yli kymmenen vuoden kokemus markkinoinnin eri rooleista ja kouluttamisesta ovat antaneet vahvan pohjan kehittymiselle. Markkinointi ei ole koskaan valmis.

Osaaminen tarkoittaa minulle jatkuvasti kehittyvän alan seuraamista ja opiskelua, jatkuvaa kehittämistä ja toimintaympäristön muutosten tunnistamista. Samalla se tarkoittaa osaamisen jakamista niin blogien, koulutuksien kuin videoiden muodossa.

Kun meillä on yhteinen näkemys markkinoinnin mahdollisuuksista, on yhteistyömme sujuvampaa.