Mitattavia tuloksia strategisen markkinoinnin ja yhteiskehittämisen keinoin

Yhdistämme ainutlaatuisella tavalla digimarkkinoinnin osaamisen, datavetoisen päätöksenteon sekä osallistavan kehittämisen metodit.

Parhaimmillaan markkinointi luo yritykselle kasvua – me uskomme siihen, että tulokset syntyvät jatkuvalla tekemisellä ja kehittymisellä. Flumenia on markkinoinnin asiantuntijayritys. Nimi Flumenia on muodostunut latinankielisestä sanasta flumen, joka tarkoittaa virtaa. Virralla on myös määritelmä “jatkuvana tapahtuva asia”, joka kuvastaa ajatusmaailmaamme nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamiseen. Jotta virta vie yrityksenne oikeaan suuntaan, autamme kirkastamaan markkinointistrategian ja löytämään tehokkaimmat keinot tavoitteiden saavuttamiseksi.

 

Yhteistyömme perustana toimivat:

Vaikuttavuus syntyy jatkuvasta tekemisestä

Aloitamme aina nykytilanteen kartoituksella ja tavoitteiden määrittelyllä. Rakennamme selkeän kehittämissuunnitelman ja mittarit, joilla seuraamme edistymistä.

Osallistava toimintamallimme mahdollistaa jatkuvan oppimisen ja nopean reagoinnin muuttuviin tilanteisiin.

Mittaaminen luo perustan systemaattiselle kehittämiselle

Tuomme teille tavoitteellisen markkinoinnin toimintamallin, joka ohjaa keskittymään oleelliseen ja tekee tuloksista läpinäkyviä.

Tämä varmistaa, että markkinoinnin ja myynnin yhteiset toimenpiteet vievät kohti strategisia tavoitteita.

Vaikuttavin markkinointi syntyy yrityksen sisältä

Yhteiskehittäminen on meille enemmän kuin metodi – se on tapa ajatella ja toimia. Paras tulos syntyy kun yhdistämme teidän toimialaosaamisen ja meidän asiantuntemuksen.

Tuomme yhteen eri sidosryhmiä löytääksemme uusia näkökulmia ja ratkaisuja liiketoiminnan haasteisiin.

Sanna Virtanen

Markkinointistrategi, tekijä ja kouluttaja | CEO | HHJ

Flumenian perustaja Sanna on uuden oppija, analytiikasta innostuja ja tuloksien tavoittelija.

Olen parhaimmillani isojen kokonaisuuksien parissa, joissa yhdistyvät strateginen osaaminen, luova ja analyyttinen ajattelutapani markkinoinnin toteuttamisesta ja myynnin edistämisestä, ideointikyky, sisältömarkkinointi ja tekninen osaaminen. Olen ollut kehittämässä kymmenien yrityksien markkinointistrategioita, pitänyt yli 200 valmennustilaisuutta digimarkkinoinnista sekä toteuttanut monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia niin pienille kuin suurille yrityksille. Puhujana ja kouluttajana olen saanut positiivista palautetta monipuolisesta osaamisestani, käytännönläheisestä ja selkeästä valmennustavasta.

Ammatillinen matkani on pitänyt sisällään monipuolisesti markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tehtäviä mm. digimarkkinointi- ja viestintätoimistossa, kasvuyrityksessä ja kansainvälisessä yrityksessä. Olen toiminut eri rooleissa: koordinaattorina, suunnittelijana, asiantuntijana, kouluttajana, markkinointipäällikkönä, mutta ennen kaikkea digimarkkinoinnin kehittäjänä ja toteuttajana.

Sannan Top 3 supervoimat 
🌟 Sinnikkyys
🌟 Rehellisyys
🌟 Luovuus

Salla Laajavaara

Markkinointistrategi, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja tekijä

Markkinointistrategina olen pitkäjänteinen ja realistinen, tahdon aidosti nähdä asiakkaitteni menestyksen. Pyrin aina löytämään asiakaskohtaisesti järkevät ja mitattavat tavoitteet, joita kohti mennään yhdessä – avoimesti ajatuksia ja osaamista vaihtamalla. Vahvuuteni on monikanavainen markkinointi ja minulta onnistuu sen suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen. Olen innostuva pohtija ja tykkään tuijottaa lukuja sekä analytiikkaa, mutta vahvuuteni on puhua selkokieltä.

Ammattitaitoni on rakentunut palveluiden tuottamisen ja johtamisen sekä audiovisuaalisen markkinointiviestinnän koulutuksen ympärille. Olen tehnyt pitkän uran matkailu-, kunta- ja tapahtumamarkkinoinnin parissa. Polulleni mahtuu myös digitaalisen myynnin ja tuotteistamisen asiantuntijuutta, markkinoinnin valmentajan tehtäviä sekä verkkotoimittajan ja sisällöntuottajan tehtäviä. Aikaisemmin olen toiminut työtehtävissä kampanjapäällikkönä, markkinoinnin suunnittelijana ja tapahtumaviestinnän parissa. Minun kanssani työskentelyn ei tarvitse olla liian vakavaa, tahdotko rakentaa kestävää kasvua naurunpyrähdyksien kera?

Sallan TOP 3 supervoimat
🌟 Reiluus
🌟 Luovuus
🌟 Ystävällisyys

 

Satu-Maria Hentilä

Markkinoinnin suunnittelija, sisällöntuottaja

Satu-Maria on utelias innostuja, joka haluaa toimia markkinoinnin matkaoppaana.

Markkinoinnin suunnittelijana ja sisällöntuottajana haluan viedä lukijat matkalle, jonka suuntaviivoina toimivat yrityksen arvot, kilpailuvaltit ja strategia. Innostun päästessäni luomaan sisältöjä, jotka korostavat asiantuntijuutta ja johdattavat lukijaa matkallaan lempeästi eteenpäin.

Olen saanut syventyä sisältömarkkinointiin yrittäjänä toimiessa sekä myös aikaisemmassa pestissäni sisällöntuottajana kansainvälisessä B2B-teknologiayrityksessä. Olen loputtoman utelias oppimaan uutta ja sytyn, kun saan uppoutua asiakkaan liiketoimintaan ja nostaa esiin sen, mitä yritys ei välttämättä itse näe. Kerrotaanko seuraavaksi sinun yrityksesi tarina?

Satu-Marian TOP 3 supervoimat
🌟 Positiivisuus
🌟 Rehellisyys
🌟 Huumori

Petrus Piilonen

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija

Olen ratkaisukeskeinen ja analyyttinen ihminen, joka pitää nopeasta päätöksenteosta. Innostun kun hahmotan kokonaiskuvan ja pääsen etsimään ongelmakohtia ja kehittämään ratkaisuja. Hyvien ratkaisujen löytämisessä puolestaan avustaa oikea data ja erityisesti sen laadukas analysointi. 

Yrittäjähenkinen Petrus tuo riveihin aimo annoksen analyyttisyyttä ja teknistä osaamista. Rauhallisen pinnan alla kytee palo vahvasti datavetoiseen markkinointiin, jatkuvaan kehittymiseen ja ajanhermolla pysymiseen. Tulevaisuuteni näen markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen parissa. Digitaalisen markkinoinnin pelikenttä muuttuu jatkuvasti, se vaatii jatkuvaa osaamisen päivittämistä. Siksi se ei myöskään lakkaa haastamasta.

Olen toiminut aikaisemmin yrittäjänä auttaen asiakkaitani verkkokauppojen ja -sivustojen toteuttamisessa ja kehittämisessä sekä markkinoinnin toteuttamisessa.

Petruksen TOP 3 supervoimat
🌟 Rehellisyys
🌟 Reiluus
🌟 Arviointikyky