Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Kokonaisvaltainen markkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
    • Matkailumarkkinointi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen

Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen ovat tuloksellisen markkinoinnin edellytys. Tuloksien lisäksi verkkosivuston toiminnallisuuksien seuranta auttaa meitä sekä ymmärtämään asiakkaiden käyttäytymistä että kohdentamaan viestintää paremmin.

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Näin varmistat markkinoinnin onnistumisen – tavoitteellinen markkinointi

Mitä tarkoittaa tavoitelähtöinen markkinoinnin seuranta?

Markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuuden seuranta

Miten data ja analytiikka auttaa suunnittelemaan markkinointia tehokkaammin ja vähentämään mainonnan kulutusta parhaimmillaan lähes 50 %?

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit – esimerkki seurannan rakentamisesta

Miten markkinointi kytketään liiketoimintastrategiaan? Markkinoinnin johtaminen OKR-mallin avulla

Analytiikan ja mittaamisen ammattilaiset kokoontuivat MeasureCampiin Helsinkiin

Mikä on UTM-tagi ja mitä hyötyä siitä on markkinoinnin tuloksien seurannassa?

Facebook-mainonnan tulokset ja niiden mittaaminen

Tuloksellinen digimarkkinointi – riittääkö, että näkyy?

Markkinoinnin kehittäminen ja toimenpiteiden valitseminen

Yhteistyö digimarkkinointitoimiston kanssa

Markkinoinnin mittaus ja seuranta

Digimarkkinoinnin suunnittelun avuksi työkirja – lataa omasi nyt!

Facebook-pikselin asentaminen verkkosivustolle

Digimarkkinoinnin mittaaminen ja markkinoinnin tuloksellisuus

Tavoitteen lisääminen verkkosivuston seurantaan ja Facebookin mainonnan hallintaan

Miltä näyttää ammatillisen koulutuksen markkinoinnin ja viestinnän osaajien arki? Tuloksia VIMMA2019 -foorumin työpajasta

Analytiikkaa aloittelijalle – tavoitteellinen markkinointi

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointi palveluna
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.