Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Kokonaisvaltainen markkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
    • Matkailumarkkinointi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi on monen osa-alueen kokonaisuus, ei yksittäinen toimenpide, markkinointikanava tai kampanja.  Tavoitteena on tehdä asiakashankinnasta ja myynnistä mahdollisimman vaivatonta – verkkokaupalla tai ilman.

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Yhteiskehittäminen markkinoinnissa – pysähdy haasteiden äärelle

Miten data ja analytiikka auttaa suunnittelemaan markkinointia tehokkaammin ja vähentämään mainonnan kulutusta parhaimmillaan lähes 50 %?

Mitkä ovat keskeiset tekijät, joilla rakennetaan liiketoiminnan kasvua markkinoinnin tukemana?

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit – esimerkki seurannan rakentamisesta

Matkailukohteen maineen ja kilpailukyvyn optimointi lisää kysyntää

Markkinointialalla korostuvat vuorovaikutustaidot,
 itsensä johtaminen ja liiketoimintaymmärrys

Työnantajamielikuvan kehittäminen – ratkaisut osaajapulaan löytyvät yrityksen sisältä

Mitä on digitaalinen markkinointi?

Meta Business Suite helpottaa some-kanavien ylläpitoa

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

Markkinoinnin suunnittelu B2B-yrityksessä

Tulevaisuuden markkinoinnin osaaja – T-mallin markkinoija

Mitä sisältömarkkinointi on ja kenelle se sopii?

Mitä tarkoittaa natiivimainonta?

Facebook on nyt Meta – muutos yhtiön nimessä

Mikä on UTM-tagi ja mitä hyötyä siitä on markkinoinnin tuloksien seurannassa?

Miten huomioit Facebookin iOS14 -muutokset?

Facebook-mainonnan tulokset ja niiden mittaaminen

#FlumeniaLive -lähetykset LinkedInissä | Tallenteet

Tiedätkö nämä LinkedInin toiminnallisuudet?

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointi palveluna
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.