Yrityspalveluseteli markkinoinnin ja myynnin kehittämiseen

Jyväskylän kaupungilla on käytössä yrityspalveluseteli yritysten kasvun ja kehittämisen edistämiseksi. Tällä sivulla on esiteltynä Flumenian tarjoamat kokonaisuudet yrityspalvelusetelin saaneille yrityksille.

Yrityspalveluseteli Jyväskylän alueen yrityksille

Flumenia tarjoaa yrityspalvelusetelin saaneille asiakkaille palveluita markkinoinnin strategiseen suunnitteluun sekä sisältöstrategian toteutukseen. Voit valita palvelukokonaisuuden myös osaamisen kehittämisen näkökulmasta. Ne sopivat erityisesti markkinointitiimille tai markkinoinnista vastaaville. Jos olet vasta miettimässä digimarkkinointia tai haluat kehittää verkkomyyntiä, löydät myös sinulle sopivan kokonaisuuden alla olevista palveluista.

Yrityspalveluseteli on tarkoitettu kaupungin alueella toimiville pk-yrityksille (kotipaikka ja/tai toimipaikka Jyväskylässä). Jyväskylän kaupungin yrityspalvelusetelin arvo on 5 000 euroa, josta yritysten omavastuuosuus on 20 % (hakuaika 2 kertaa vuodessa). Lue lisää yrityspalvelusetelin hakemisesta Business Jyväskylän verkkosivulta.

Vuoden 2021 hakua ei ole vielä käynnistetty.

Markkinoinnin strateginen suunnittelu

Markkinoinnin kehittämissuunnitelma sopii yrityksille, jotka haluavat tehostaa markkinointia ja myyntiä sekä ymmärtää paremmin nykyaikaisen markkinoinnin mahdollisuudet.

Jos olet vasta siirtämässä panostuksiasi verkkoon, löytyy palveluvalikoimasta digimarkkinointia aloittelevalle yritykselle käytännönläheinen kokonaisuus.

Palvelut some-markkinoinnin strategiseen suunnitteluun

Sosiaalinen media myynnin ja markkinoinnin tukena: kokonaisuuden tavoitteena on kehittää sosiaalisen median markkinointia ja sen vaikuttavuutta kohti tuloksia.

Lopputuloksena kirjallinen suunnitelma ja sisältökalenteri sosiaalisen median markkinoinnin kehittämiseen.

Jos some-kanavat ovat hallussa, voimme myös keskittyä kokonaisvaltaisen sisältöstrategian luomiseen.

Valmennuksellinen kehittäminen

Valmennuskokonaisuudet ovat oiva valinta markkinointitiimille tai markkinoinnin toteuttajalle

Kokonaisuuden tavoitteena ovat tuloksellinen markkinointi, osaamistason kehittäminen ja digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnittelu. Kokonaisuuksien sisällöllinen painotus tehdään osaamistason mukaan.

Oletko saanut yrityspalvelusetelin?

Flumenia auttaa suunnitelmallisen ja tuloksellisen markkinoinnin pariin – katso kokonaisuudet

Markkinoinnin kehittämissuunnitelma sopii yrityksille, jotka haluavat tehostaa markkinointia ja myyntiä, sekä ymmärtää paremmin nykyaikaisen markkinoinnin mahdollisuudet. Markkinoinnin strategisen suunnittelun lähtökohtana on ymmärrys asiakkaiden käyttäytymisestä, sekä tiedon hyödyntäminen niin sopivien sisältöjen suunnittelussa kuin markkinointikanavien valinnassa. Kun markkinoinnin eri osa-alueet toimivat yhdessä, ne tukevat yrityksen kasvua ja myyntiä.

Sisältö:

  • Liiketoimintaa tukevat markkinoinnin tavoitteet
  • Yrityksen markkinoinnin strategiset painopisteet
  • Digimarkkinoinnin resurssointi: vastuut ja osaamisalueet, käytössä olevat kanavat ja teknologiat
  • Kohderyhmät: asiakkaan ostamisen mallintaminen ja viestintä asiakkuuden eri vaiheissa

Vaiheistettu suunnitelma markkinoinnin kehittämiseen:

  • Verkkosivuston kehittäminen paremman löydettävyyden, seurannan ja myynnin näkökulmasta
  • Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö
  • Asiakkaan ostamista tukevat sisällöt
  • Sosiaalinen media osana yrityksen markkinointia

Toteutus: Markkinoinnin kehittämissuunnitelma toteutetaan osallistavana työpajatyöskentelynä ja verkkotyötilaa hyödyntäen. Lopputuloksena on kirjallinen, vaiheistettu suunnitelma markkinoinnin kehittämiseen strategisten painopisteiden ja liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti.

Oletko saanut yrityspalvelusetelin?

Kysy lisää markkinoinnin kehittämisestä.

Yrityspalveluseteli on tarkoitettu kaupungin alueella toimiville pk-yrityksille (kotipaikka ja/tai toimipaikka Jyväskylässä).

Ota yhteyttä