Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
    • ELY yritysten kehittämispalvelut
    • Yrityspalveluseteli
  • Markkinointi palveluna
    • Markkinointi myynnin vauhdittajana
    • Markkinointi rekrytoinnin vauhdittajana
  • Yrityspalveluseteli
  • Kouluttaja
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
  • Tietopankki
    • Kestäviä ratkaisuja osaajapulaan – tapahtuman tallenne
    • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
    • Blogi
    • FlumeniaLive -lähetykset
    • Digimarkkinoinnin työkirja
    • Markkinointisanasto
  • Ota yhteyttä

Miten markkinoinnilla voidaan edistää kysyntää ja auttaa myyntiä asiakashankinnassa?

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on monen yrityksen kompastuskivi erityisesti siinä kohtaa kun tuloksia ei saada aikaan. Milloin markkinointi epäonnistuu ja myynti sakkaa, mutta kuinka monessa yrityksessä paneudutaan jatkuvan kiireen ja suorittamisen sijaan yhteistyöprosessin kehittämiseen ja ydinongelman, eli asiakkaiden ostamisen esteiden tunnistamiseen ja näiden poistamiseen?

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Miten markkinoinnilla voidaan edistää kysyntää ja auttaa myyntiä asiakashankinnassa?

Miten markkinointi kytketään liiketoimintastrategiaan? Markkinoinnin johtaminen OKR-mallin avulla

Matkailukohteen maineen ja kilpailukyvyn optimointi lisää kysyntää

Iloista asennetta ja käytännönläheisiä ratkaisuja – Flumenian uusin tiimiläinen Salla Laajavaara

Markkinointialalla korostuvat vuorovaikutustaidot,
 itsensä johtaminen ja liiketoimintaymmärrys

Työnantajamielikuvasta vetoapua rekrytoinnin onnistumiseen – kestäviä ratkaisuja osaajapulaan | Virtuaalitapahtuman tallenne

Vaikuttavan sisällön tuottaminen – 3 eri tapaa kirjoittaa asiakaslähtöisesti

Työnantajamielikuvan rakentaminen – tavoitteellista rekrytointia

Analytiikan ja mittaamisen ammattilaiset kokoontuivat MeasureCampiin Helsinkiin

Työnantajamielikuvan kehittäminen – ratkaisut osaajapulaan löytyvät yrityksen sisältä

Osaajapula on todellinen este yrityksen kasvulle ja liiketoiminnan kehittämiselle

Asiantuntijat jakavat näkemyksiään: Keskity näihin B2B-markkinoinnin osa-alueisiin vuonna 2023!

Yrityksen kasvun vauhdittaminen markkinoinnin avulla

Satu-Maria Hentilä toi tullessaan sisältöosaamista Flumenian tiimiin

LinkedIn Business Manager – mikä se on?

Mitä on digitaalinen markkinointi?

Meta Business Suite helpottaa some-kanavien ylläpitoa

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

1 2 3 … 6

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Yrityspalveluseteli
  • ELY yritysten kehittämispalvelut
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
  • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
  • Markkinointi myynnin vauhdittajana
  • Markkinointi rekrytoinnin vauhdittajana
  • Koulutukset ja valmennukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.