Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Strateginen suunnittelu
    • ELY yritysten kehittämispalvelut
    • Yrityspalveluseteli
  • Digimarkkinoinnin toteutus
    • Facebook-mainonta
    • LinkedIn-mainonta
    • Markkinoinnin seuranta ja analytiikka
    • Sosiaalisen median markkinointi
    • Hakukonemarkkinointi
    • Natiivimainonta
  • Kouluttaja
  • Referenssit
  • Me
    • Avoimet työpaikat ja yhteistyö
  • Tietopankki
    • Blogi
    • FlumeniaLive -lähetykset
    • Digimarkkinoinnin työkirja
    • Markkinointisanasto
  • Ota yhteyttä

Meta Business Suite helpottaa some-kanavien ylläpitoa

Sosiaalisen median kanavien ylläpitäjillä on hallussaan melkoinen repertuaari erilaisia työkaluja ja ei ole ihme, että välillä nämä eri työkalut menevät sekaisin. Viimeisten vuosien aikana Facebook on julkaissut ylläpitäjien käyttöön useammankin työkalun ja näistä yksi, Creator Studio on ehtinyt jo poistua. Uusin ylläpitäjien työkalu tunnettiin hetken aikaa nimellä Facebook Business Suite, nykyisin se kulkee nimellä Meta Business Suite.

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi

Meta Business Suite helpottaa some-kanavien ylläpitoa

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

Petrus Piilonen tuo Flumenian tiimiin teknistä osaamista ja ongelmanratkaisukykyä 

Kiinnostus dataan, analytiikkaan ja markkinointiin toi Natasha Saukkosen Flumenialle

Tulevaisuuden markkinoinnin osaaja – T-mallin markkinoija

Facebookin erityinen mainosluokka käyttöön myös Suomessa

Instagramin kolme kuvavirtaa – etusivu, seurataan ja suosikit

Uudet tavoitteet Facebookin mainonnan hallintaan

Mitä sisältömarkkinointi on ja kenelle se sopii?

Mitä tarkoittaa natiivimainonta?

Linkin lisääminen Instagram-tarinaan

Facebook on nyt Meta – muutos yhtiön nimessä

Mikä on UTM-tagi ja mitä hyötyä siitä on markkinoinnin tuloksien seurannassa?

Sisältömarkkinoinnin suunnittelu – sisältöteemoista apua kokonaisuuden hallintaan

Asiantuntija sosiaalisessa mediassa

Markkinointistrategia ja markkinoinnin suunnittelu | MAST-malli suunnittelun apuna

Miten huomioit Facebookin iOS14 -muutokset?

Markkinointi – unohdettu kilpailuetu

Facebook-mainonnan tulokset ja niiden mittaaminen

Mitä on digitaalinen markkinointi?

Sisällöntuottajan tarkistuslista asiantuntijapalveluiden markkinointiin

#FlumeniaLive -lähetykset LinkedInissä | Tallenteet

1 2 3 4

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Autamme digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelussa ja toteuttamisessa valmentavalla otteella. Jatkuvalla kehittämisellä ja yhteistyöllä saamme aikaan tuloksia ja samalla kasvatat osaamistasi markkinoinnin toteuttamisesta.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 35, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Näkemyksiä markkinoinnista
  • Yritys
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
  • Digimarkkinoinnin toteutus
  • Koulutukset ja valmennukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi kerran kuussa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.