Digimarkkinointi myynnin ja asiakashankinnan tukena

Tuntuuko digimarkkinoinnin kokonaisuus sekavalta, josta on vaikea saada otetta? Digimarkkinointi on monen osa-alueen kokonaisuus, ei yksittäinen toimenpide, markkinointikanava tai kampanja. Markkinointi on jatkuvaa tekemistä, jonka tavoitteena on kasvattaa tietoisuutta yrityksen tarjonnasta, luoda kysyntää ja edistää myyntiä. Suunnitelmallisuus on tuloksellisen markkinoinnin edellytys ja seurantatyökalut antavat tietoa siitä, miten markkinoinnin toimenpiteet tuottavat.

Ota yhteyttä

Mutuilu on muiden hommaa.

Markkinoinnin aikaansaamat tulokset merkitsevät pelkkää näkyvyyttä enemmän. Autan yritystäsi sijoittumaan paremmin hakukoneessa, tuottamaan ostamista tukevaa ja houkuttelevaa sisältöä, tavoittamaan asiakkaat eri kanavissa, mittaamaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä tekemään asiakashankinnasta ja myynnistä mahdollisimman vaivatonta – verkkokaupalla tai ilman. Älä jää pähkäilemään suunnitelmia ja valintoja yksin vaan ota tueksi kokenut ja tuloshaluinen markkinoinnin tekijä. Tavoitteena on, että sinä opit ja ymmärrät nykyaikaisen tavan toteuttaa tuloksellista markkinointia ja saat tietoa markkinoinnin kehittämisen tueksi. 

Kumppanuus Flumenian kanssa sisältää markkinoinnin suunnittelua ja eri osa-alueiden valmennusta markkinoinnista vastaavan henkilöstön kanssa. Voit myös ulkoistaa digimarkkinoinnin kokonaisuuden kokeneelle ammattilaiselle, jolloin toimin markkinointipäällikkönä/digimarkkinoinnin toteuttajana ja vastaan markkinoinnin suunnittelusta sekä tuloksellisista toimenpiteistä yhteistyössä määriteltyjen tavoitteiden mukaisesti. Tehdään yhdessä markkinoinnistasi vaikuttavaa. 

Järjestän syksyllä 2019 kaikille markkinoinnin ja viestinnän tekijöille avoimia digimarkkinoinnin työpajamuotoisia koulutuksia, jotka keskittyvät digimarkkinoinnin suunnitteluun, sisältömarkkinointiin sekä some-mainonnan (pääpaino Facebook & Instagram) hyödyntämiseen osana markkinointia. Tällä kokonaisuudella saat erinomaisen startin tulevan vuoden markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Toimiva markkinointi

Yhteistyömme lähtökohtana on ymmärrys asiakkaiden käyttäytymisestä, sekä tiedon hyödyntäminen niin sopivien sisältöjen suunnittelussa kuin markkinointikanavien valinnassa. Kun markkinoinnin eri osa-alueet toimivat yhdessä, ne tukevat yrityksen kasvua ja myyntiä.

Keskitymme oikeisiin asioihin

Analytiikka auttaa seuraamaan markkinoinnin tuloksellisuutta ja ohjaamaan panostuksia oikeaan suuntaan. Kun ymmärrämme asiakkaan ostokäyttäytymistä entistä paremmin, voimme kehittää markkinoinnin tehokkaaksi kokonaisuudeksi.

Jatkuvalla tiimityöllä tuloksia


Tavoitteellinen yhteistyö pitää sisällään suunnittelua, toteuttamista sekä digimarkkinoinnin valmennusta. Samalla kasvatat omaa tai markkinointitiimisi ymmärrystä ja osaamista nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisesta.

Ota yhteyttä kun tarvitset:

  • TULOSHAKUISTA DIGIMARKKINOINNIN TEKIJÄÄ:

    Jatkuvan yhteistyön mallissa digitaalisen markkinoinnin ammattilainen suunnittelee ja toteuttaa kuukausittain määriteltävät toimenpiteet yhdessä sovittujen tavoitteiden saavuttamiseksi. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijan, sekä liiketoiminnan tavoitteita tukevaa ja mitattavaa digimarkkinointia.

  • Tuloksellinen markkinointi pitää sisällään mm.

    Myynnin edistämistä tai verkkokaupan myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla: Uusien asiakkaiden ja liidien hankinta Facebook-, LinkedIn-, tai Google Ads-, YouTube- ja/tai Google Shopping -mainonnan avulla.

    Verkkosivuston kehittämistä paremman löydettävyyden, seurannan ja myynnin näkökulmasta:
    Hakukoneoptimointi ja eri kohderyhmille suunnatut laskeutumissivut, digimarkkinoinnin mittaaminen, analytiikka ja seuranta.

    Asiakkaan ostamista tukevien sisältöjen suunnittelu ja toteutus:
    Sisältömarkkinointi,
    sosiaalisen median markkinointi, sähköpostimarkkinointi & markkinoinnin automatiikka.

  • Flumenia on valintasi silloin kun haluat kehittää digimarkkinointiasi pitkäjänteisesti. Tuloksia syntyy vain harvoin yksittäisillä teoilla. Flumenian kokenut ammattilainen hallinnoi digimarkkinoinnin kokonaisuutta tai toimii osana markkinointitiimiä tuoden uusia ideoita ja näkemyksiä markkinoinnin toteuttamiseen. Valitsemme yhteistyössä kehittämiskohteet ja toimenpiteet ja saadut tulokset raportoidaan kuukausittain.

  • APUA MARKKINOINNIN SUUNNITTELUUN JA KEHITTÄMISEEN: 

    Markkinointitiimeille ja markkinoijille suunnattu kokonaisuus sisältää markkinoinnin kehittämissuunnitelman. Jotta suunnitelma ei jää vain paperille, yhteistyö pitää sisällään valittavat valmennukset tai markkinoinnin toimenpiteet ammattilaisen toteuttamana.

  • Markkinoinnin kehittämissuunnitelma pitää sisällään:

    > Liiketoimintaa tukevat markkinoinnin tavoitteet
    > Digimarkkinoinnin resurssointi (vastuut ja osaamisalueet)
    > Kohderyhmät: asiakkaan ostamisen mallintaminen ja viestintä asiakkuuden eri vaiheissa
    > Valittavat kanavat ja markkinoinnin toimenpiteet
    > Verkkosivuston kehittäminen paremman löydettävyyden, seurannan ja myynnin näkökulmasta
    > Asiakkaan ostamista tukevien sisältöjen suunnittelu

    Osallistava markkinoinnin suunnittelu toteutetaan työpaja- ja verkkotyöskentelynä.

  • Kiinnostuitko? Kysy lisää sinun tarpeisiisi sopivista palveluista: tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia. Kysy lisää >>

Tutustu muihin palveluihin

Digimarkkinoinnin suunnittelu | Työpaja 31.10.2019

Tutustu palveluun

Sosiaalinen media

Tutustu palveluun