Markkinointisuunnitelma on tehokkaan markkinoinnin edellytys

Markkinointisuunnitelman lähtökohtana on ymmärrys asiakaskäyttäytymisestä, heidän motiiveistaan, tiedonhausta ja -tarpeista. Toimivan markkinointikokonaisuuden edellytyksenä on asiakastiedon hyödyntäminen niin sopivien sisältöjen suunnittelussa kuin markkinointikanavien valinnassa. Kun markkinoinnin eri osa-alueet toimivat yhdessä, ne tukevat yrityksen kasvua ja myyntiä.

Haluan markkinointisuunnitelman!

Tehdään yhdessä markkinoinnistasi vaikuttavaa.

Digimarkkinointi on monen osa-alueen kokonaisuus, ei yksittäinen toimenpide tai kampanja. Markkinoinnin tavoitteena on kasvattaa tietoisuutta yrityksen tarjonnasta, luoda kysyntää ja edistää myyntiä. Tulokset merkitsevät pelkkää näkyvyyttä enemmän. Älä jää pähkäilemään suunnitelmia ja valintoja yksin vaan ota tueksi kokenut ja idearikas markkinoinnin tekijä.

Autan markkinoinnin kokonaisuuden, digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelussa ja toteuttamisessa valmentavalla otteella. Jatkuvalla kehittämisellä ja yhteistyöllä saamme aikaan tuloksia.

Markkinointisuunnitelman toteutus

Onko työlistallasi markkinointisuunnittelma mutta suunta on vielä hakusessa?

Aloita suunnittelu asiakkaan ostamisen mallintamisella: viestintä on vaikuttavaa asiakkuuden eri vaiheissa ja ostamista tukevat sisällöt näkyvät halutuille kohderyhmille oikeaan aikaan.

Lähtötilanteen kartoittamisen ja yhteisen aloitustyöpajan perusteella luomme markkinointisuunnitelman, jossa määritellään liiketoiminnasta lähtevät ja mitattavat tavoitteet, tavoiteltavat kohderyhmät ja markkinoinnin toimenpiteet.

Valmennusta markkinoinnin eri osa-alueisiin

Markkinointisuunnitelma paketissa, mutta et oikein tiedä mistä tavoitat asiakkaasi ja mistä lähteä liikkeelle? Some-markkinointia pitäisi tehdä ja mainontaa kokeilla. Kuulostaako tutulta?

Tavoitteellinen yhteistyö pitää sisällään suunnittelun lisäksi valmennusta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin ja työkaluihin markkinoinnin tekijöiden kanssa.

Samalla organisaation ymmärrys ja osaaminen nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisesta kasvaa.

Verkkotyötila tukemassa kokonaisuutta

Markkinoinnin suunnittelun ja valmennuksen kokonaisuutta tukee verkkotyötila, jossa kehittämistyön jokaisen vaiheen tiedot ja materiaalit löytyvät dokumentoituna ja ne ovat kaikkien nähtävillä. Työn edetessä voimme kasata ideoita markkinointiin koko henkilökunnalta.

Verkkotyötilassa syvennetään markkinoinnin suunnittelua ennakkotehtävien kautta sekä valmennuksien välillä. Samalla valmennuksien kautta tulleet ideat ja opit voidaan viedä käytäntöön ja tarvittaessa saat asiantuntijan sparrausta mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Tutustu strategisen markkinoinnin asiakastöihin:

Tehdäänkö yhdessä markkinointisuunnitelma?

Laita lisätietoja lomakkeen kautta ja olen sinuun yhteydessä!

Kouluttaja

Tutustu palveluun

Sosiaalinen media

Tutustu palveluun