Avoimet työpaikat ja yhteistyö

Flumenia on syntynyt halusta auttaa yrityksiä, markkinoinnin tekijöitä ja uutta virtaa etsiviä yrittäjiä ja kehittäjiä. Nykyaikainen ja tuloksellinen markkinointi on jatkuvaa tekemistä – asiakkaiden auttamista, vaikuttamista ja parempia kohtaamisia verkossa.

Markkinoinnin strateginen suunnittelija – etsimme sinua!

Flumenia on Jyväskylässä sijaitseva digimarkkinointitoimisto. Palvelutarjontaan kuuluu markkinoinnin strateginen suunnittelu, digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus, valmennukset ja koulutukset markkinoinnin eri osa-alueisiin ja työkaluihin. Lue lisää Flumeniasta yrityksenä ja asiantuntijapalveluista.

Työskentely digitaaliseen markkinointiin erikoistuneessa toimistossa on vaihtelevaa, vauhdikasta ja sopivan haasteellista. Itsenäinen työ, jossa voit kehittyä strategisena osaajana tai digimarkkinoinnin ammattilaisena. Asiakastyön lisäksi sinulla on vapaus kehittää Flumenian toimintaa eteenpäin, koska tähän kelkkaan hyppääminen tarkoittaa tavoitteellista kasvua myös Flumenian toiminnassa.

On suunnittelua, sparrausta, ideointia, visiointia, valmennusta ja digimarkkinoinnin toteutusta. Tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa, joita ovat kasvuhalukkaat pk-yritykset ja organisaatiot ympäri Suomen. Arjen työ on tuloksellisen markkinoinnin toteuttamista, jossa autamme asiakkaitamme onnistumaan markkinoinnissa. Valmennuksissa sinua odottaa innokas joukko markkinoinnin tekijöitä tai yrittäjiä, jotka ovat halukkaita oppimaan lisää nykyaikaisesta markkinoinnista ja eri työkaluista. Yrityksen perustajan Sannan mielestä unelmatyö, mutta miltä se sinusta kuulostaa? 😍

Haluaisin töihin tai toteuttamaan yhteistyössä markkinointiprojekteja?

Tällä hetkellä (01/2021) tiimissämme on paikka markkinoinnin strategiselle suunnittelijalle. Voit työskennellä myös oman yrityksen kautta/kevytyrittäjänä. Lue työn kuvauksesta tarkemmin alta, kysy lisää sanna@flumenia.fi ja laita vapaamuotoista hakemusta tulemaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan kevään 2021 aikana.

Mitä työhön kuuluu?

Markkinoinnin strategisen suunnittelijan työ on yhdistelmä asiakasyrityksen liiketoiminnan kokonaisuuden hahmottamista, strategista näkemystä ja ymmärrystä sekä osaamista nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisesta. Liiketoiminnan kehittämistä ja kasvua tukeva digimarkkinointi on muutakin kuin somen päivittämistä ja yksittäisiä mainoskampanjoita.

Suunnittelija toimii asiakkaan kumppanina tuoden näkemyksiä siitä, miten tavoitteet tulevat todeksi nykyaikaisen markkinoinnin keinoin: tuotat suuntaviivoja markkinointiin, sisältöjen suunnitteluun, tavoitteiden määrittämiseen ja saavuttamiseen sekä toteutuksen seurantaan.

Et siis kammoksu työskentelyä työpajan fasilitaattorina, markkinoinnin toteuttajana tai valmentajana – joskus on tarpeen auttaa asiakasta oppimaan tekemään toteutusta itse. Roolisi on monipuolinen aina asiakasprojektin tarpeen mukaan.

Käytännössä työ tarkoittaa asiakasprojektien hallinnointia, markkinoinnin työpajojen/valmennuksien toteuttamista, liiketoiminnan tavoitteista lähtevän markkinoinnin toteutusta, analysointia ja kehittämistä.

Työ on vastuullista, itsenäistä ja vapaata, mutta vastaavasti työssä vaaditaan erinomaisia projektinhallintataitoja, kykyä ongelmanratkaisuun sekä oman työn johtamista. Kun näyttää siltä, että projekti on päättymässä, pystyt myös tarjoamaan asiakkaalle jatkotoimenpiteitä.

Kenelle se sopii?

Työn ja osaamisalueen painotukseen voit vaikuttaa ja suunnata kehittymistäsi haluamaasi suuntaan. Työssä ei kuitenkaan pärjää olemalla omassa lokerossaan vaan työskentely pienessä yrityksessä vaatii myös oman roolin ja osaamisalueen ulkopuolelle astumista.

Tuloksellinen markkinointi vaatii jatkuvaa kehittymistä, joten on hyvä, että sinulla on kokemusta ja osaamista markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja/tai digimarkkinoinnin toteuttamisesta (inhouse- tai toimistoroolista).

Et myöskään pelkää hypätä toteuttajan paikalle. Työkaluina päivittäisessä käytössämme ovat mm. Facebook, LinkedIn, Instagram, HubSpot, ActiveCampaign, Google Analytics ja työkalupakkiin kuuluvat myös Google Ads, Googlen muut työkalut (Tag Manager, Data Studio) ja suosituimmat some-kanavat.

Työ tarjoaa sinulle haasteita ja vapautta oman työn tekemiseen, sparrausta oman osaamisen kehittämiseen ja mukavia työpäiviä. Huumoria kannattaa arvostaa, koska muuten päivät voivat tuntua tylsiltä ja homma menee liian vakavaksi.

Yhteistyökumppanina voit täydentää Flumenian tarjontaa niin sisällöntuottajana, verkkosivuston/verkkokaupan toteuttajana, brändiuudistuksen toteuttajana ja visuaalisena suunnittelijana/graafikkona. Myös freelancerina toimivat digimarkkinoinnin osaajat (Facebook, LinkedIn, Google, Instagram, Twitter, Display-mainonta, natiivimainonta) otetaan huomioon kysynnän kasvaessa.

Vinkit hakemuksen jättämiseen

Kuulostaako sinun paikalta? Jätä hakemus palkkatoivomuksen kera sähköpostitse sanna@flumenia.fi ja olemme sinuun pian yhteydessä.

Innostus ja kiinnostus alaa ja omaa kehittymistä kohtaan on ehdoton vaatimus ja erilaiset työkalujen sertifioinnit plussaa. Eniten meitä kuitenkin kiinnostaa se, mitä olet osaamisellasi ja aiemmassa työssäsi saanut aikaan. Kun olet tutustunut Flumenian palvelutarjontaan, pystyt myös kertomaan millaista osaamista toisit mukanasi.

Lista aiemmista työtehtävistä ja työpaikoista löytyy CV:stäsi, mutta miten myyt oman osaamisesi? Tämä on myös yksi tärkeimmistä taidoista asiantuntijapalveluiden myynnissä ja markkinoinnissa.