Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Markkinointiosaamista ilman rekrytointiriskiä – näin ulkoistettu markkinointipäällikkö toimii

Onko markkinoinnin puuttuminen, oman ajan riittämättömyys ja osaaminen yrityksesi kasvun esteenä? Jos vastasit kyllä, et ole yksin. Monet yritykset kamppailevat samojen haasteiden kanssa.

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Markkinointiosaamista ilman rekrytointiriskiä – näin ulkoistettu markkinointipäällikkö toimii

Never stop the madness – tarina muutoksen taustalla

Flumenian digimarkkinointipalvelut osaksi Louhos Groupia

Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia

Näin varmistat markkinoinnin onnistumisen – tavoitteellinen markkinointi

Näin laadit perustan tulokselliselle markkinoinnille

Yhteiskehittäminen markkinoinnissa – pysähdy haasteiden äärelle

Mitä tarkoittaa tavoitelähtöinen markkinoinnin seuranta?

Tavoitteellinen markkinointistrategia ja strateginen suunnittelu

Taktinen markkinointi on loputonta pikajuoksua ilman strategista suuntaa

Markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuuden seuranta

Miten data ja analytiikka auttaa suunnittelemaan markkinointia tehokkaammin ja vähentämään mainonnan kulutusta parhaimmillaan lähes 50 %?

Mitkä ovat keskeiset tekijät, joilla rakennetaan liiketoiminnan kasvua markkinoinnin tukemana?

Missä vaiheessa yritys on valmis markkinointiin?

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit – esimerkki seurannan rakentamisesta

Millainen rooli markkinoinnilla on PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa?

Jos markkinointi muuttuu, muuttuuko mikään muu?

Miten markkinoinnilla voidaan edistää kysyntää ja auttaa myyntiä asiakashankinnassa?

Miten markkinointi kytketään liiketoimintastrategiaan? Markkinoinnin johtaminen OKR-mallin avulla

Matkailukohteen maineen ja kilpailukyvyn optimointi lisää kysyntää

1 2 3 … 6

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.