Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin suunnanmuutos viikossa
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Kokonaisvaltainen markkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
    • Matkailumarkkinointi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
    • Freelancer-verkosto
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia

Nykypäivän liiketoimintaympäristössä menestyminen edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintamalleja. Yhteiskehittäminen toimii tehokkaana työkaluna organisaation sisäisen yhteistyön vahvistamisessa ja se mahdollistaa aidosti asiakaslähtöisten ratkaisujen rakentamisen. Tämän lähestymistavan ydinajatus on, että parhaat ratkaisut syntyvät, kun eri näkökulmat ja osaaminen yhdistetään

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Vaikuttavan sisällön tuottaminen – 3 eri tapaa kirjoittaa asiakaslähtöisesti

Työnantajamielikuvan rakentaminen – tavoitteellista rekrytointia

Analytiikan ja mittaamisen ammattilaiset kokoontuivat MeasureCampiin Helsinkiin

Työnantajamielikuvan kehittäminen – ratkaisut osaajapulaan löytyvät yrityksen sisältä

Osaajapula on todellinen este yrityksen kasvulle ja liiketoiminnan kehittämiselle

Asiantuntijat jakavat näkemyksiään: Keskity näihin B2B-markkinoinnin osa-alueisiin vuonna 2023!

Yrityksen kasvun vauhdittaminen markkinoinnin avulla

Satu-Maria Hentilä toi tullessaan sisältöosaamista Flumenian tiimiin

LinkedIn Business Manager – mikä se on?

Mitä on digitaalinen markkinointi?

Meta Business Suite helpottaa some-kanavien ylläpitoa

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

Petrus Piilonen tuo Flumenian tiimiin teknistä osaamista ja ongelmanratkaisukykyä 

Kiinnostus dataan, analytiikkaan ja markkinointiin toi Natasha Saukkosen Flumenialle

Markkinoinnin suunnittelu B2B-yrityksessä

Tulevaisuuden markkinoinnin osaaja – T-mallin markkinoija

Facebookin erityinen mainosluokka käyttöön myös Suomessa

Instagramin kolme kuvavirtaa – etusivu, seurataan ja suosikit

Uudet tavoitteet Facebookin mainonnan hallintaan

Mitä sisältömarkkinointi on ja kenelle se sopii?

1 2 3 4 … 6

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointi palveluna
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.