Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin suunnanmuutos viikossa
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Kokonaisvaltainen markkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
    • Matkailumarkkinointi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
    • Freelancer-verkosto
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia

Nykypäivän liiketoimintaympäristössä menestyminen edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintamalleja. Yhteiskehittäminen toimii tehokkaana työkaluna organisaation sisäisen yhteistyön vahvistamisessa ja se mahdollistaa aidosti asiakaslähtöisten ratkaisujen rakentamisen. Tämän lähestymistavan ydinajatus on, että parhaat ratkaisut syntyvät, kun eri näkökulmat ja osaaminen yhdistetään

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Mitä tarkoittaa natiivimainonta?

Linkin lisääminen Instagram-tarinaan

Facebook on nyt Meta – muutos yhtiön nimessä

Mikä on UTM-tagi ja mitä hyötyä siitä on markkinoinnin tuloksien seurannassa?

Sisältömarkkinoinnin suunnittelu – sisältöteemoista apua kokonaisuuden hallintaan

Asiantuntija sosiaalisessa mediassa

Miten huomioit Facebookin iOS14 -muutokset?

Markkinointi – unohdettu kilpailuetu

Facebook-mainonnan tulokset ja niiden mittaaminen

Sisällöntuottajan tarkistuslista asiantuntijapalveluiden markkinointiin

#FlumeniaLive -lähetykset LinkedInissä | Tallenteet

LinkedIn-profiilin luominen | Näin luot henkilökohtaisen LinkedIn-profiilin

Tiedätkö nämä LinkedInin toiminnallisuudet?

Mainonta LinkedInissä – hyvä valinta B2B-markkinointiin

Kun ensimmäinen työntekijä saapuu taloon

LinkedIn yritysprofiilin luominen

Kasvukipuja – kohti kolmatta vuotta 🤩

Miten kasvuhaluisen B2B-yrityksen kannattaa hyödyntää sosiaalista mediaa?

Tuloksellinen digimarkkinointi – riittääkö, että näkyy?

Tavoitteellinen markkinoinnin suunnittelu

1 2 3 4 5 6

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointi palveluna
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.