Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Markkinointistrategia
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin suunnanmuutos viikossa
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointi palveluna
    • Digimarkkinointi
    • Kokonaisvaltainen markkinointi
    • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
    • Markkinoinnin nykytila-analyysi
    • Matkailumarkkinointi
  • Valmennukset
  • Referenssit
  • Me
    • Työskentely Flumenialla
    • Freelancer-verkosto
  • Tietopankki
    • Markkinoinnin menestystekijät
    • Blogi
    • Tutkimusraportti: Markkinoinnin rooli PK-yritysten liiketoiminnan kasvussa
    • FlumeniaLive -lähetykset
  • Ota yhteyttä

Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia

Nykypäivän liiketoimintaympäristössä menestyminen edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintamalleja. Yhteiskehittäminen toimii tehokkaana työkaluna organisaation sisäisen yhteistyön vahvistamisessa ja se mahdollistaa aidosti asiakaslähtöisten ratkaisujen rakentamisen. Tämän lähestymistavan ydinajatus on, että parhaat ratkaisut syntyvät, kun eri näkökulmat ja osaaminen yhdistetään

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin menestystekijät Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Digimarkkinoinnin mittaaminen ja markkinoinnin tuloksellisuus

Tavoitteen lisääminen verkkosivuston seurantaan ja Facebookin mainonnan hallintaan

Digimarkkinoinnin työkalut

Facebook-mainonta: Kampanjabudjetin optimointi

Mitä Facebook-mainonta maksaa?

Flumenian matkassa – vuosipäivä lähestyy

Miltä näyttää ammatillisen koulutuksen markkinoinnin ja viestinnän osaajien arki? Tuloksia VIMMA2019 -foorumin työpajasta

Vinkkilista yrityksen Facebook-sivun ja Instagram-tilin luomiseen, ylläpitäjien lisäämiseen ja hallinnointiin

Facebook-mainonta: mukautetut yleisöt ja kaksoisolentokohderyhmä

Facebook-mainonta: kampanjatavoitteen ja mainossisällön valitseminen

Facebook-mainonnan osuvuuspisteet muuttuvat: käyttöön uusi osuvuusdiagnostiikka

Rakennammeko brändiä vai teemmekö yksittäisiä toimenpiteitä? Tunnelmia Marketing Festival -tapahtumasta

Entistä avoimempi Facebook-uutisvirta

Miten pysyä ajantasalla digimarkkinoinnin muutoksista?

Digimarkkinoinnin sanasto 3/4

Digimarkkinoinnin sanasto 2/4

Tunnetko nämä digimarkkinoinnin termit? | Digimarkkinoinnin sanasto osa 1/4

Googlen hyödylliset työkalut markkinointiin

Yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa

Verkko-ostaminen on nykypäivää

1 … 3 4 5 6

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • Markkinoinnin menestystekijät
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Markkinoinnin nykytila-analyysi
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointi palveluna
  • Ulkoistettu markkinointipäällikkö
  • Valmennukset ja koulutukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.