Siirry suoraan sisältöön

Flumenia Oy

  • Strateginen suunnittelu
    • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
    • ELY yritysten kehittämispalvelut
  • Markkinointi palveluna
    • Markkinointi myynnin vauhdittajana
    • Markkinointi rekrytoinnin vauhdittajana
  • Kouluttaja
  • Referenssit
  • Me
    • Avoimet työpaikat
    • Freelancer-verkosto
  • Tietopankki
    • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
    • Blogi
    • FlumeniaLive -lähetykset
    • Digimarkkinoinnin työkirja
    • Markkinointisanasto
  • Ota yhteyttä

Työnantajamielikuvan kehittäminen – ratkaisut osaajapulaan löytyvät yrityksen sisältä

Mistä kiikastaa kun sopivia osaajia ei löydy? Avoimeen paikkaan ei saada työn vaativuutta vastaavia, riittävän kokemuksen omaavia työnhakijoita ja osaapula muodostuu kasvun ja liiketoiminnan kehittämisen esteeksi. Miten kehittää vetovoimaista työnantajamielikuvaa, joka houkuttelee yritykseen oikeanlaisia osaajia?

Lue artikkeli

Valitse kategoria:

Kaikki #FlumeniaLive B2B-markkinointi Digitaalinen markkinointi Flumenian matkassa Markkinoinnin seuranta ja mittaaminen Markkinoinnin työkalut Rekrymarkkinointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strateginen markkinointi Työnantajamielikuvan kehittäminen

Linkin lisääminen Instagram-tarinaan

Facebook on nyt Meta – muutos yhtiön nimessä

Mikä on UTM-tagi ja mitä hyötyä siitä on markkinoinnin tuloksien seurannassa?

Sisältömarkkinoinnin suunnittelu – sisältöteemoista apua kokonaisuuden hallintaan

Asiantuntija sosiaalisessa mediassa

Markkinointistrategia ja markkinoinnin suunnittelu | MAST-malli suunnittelun apuna

Miten huomioit Facebookin iOS14 -muutokset?

Markkinointi – unohdettu kilpailuetu

Facebook-mainonnan tulokset ja niiden mittaaminen

Sisällöntuottajan tarkistuslista asiantuntijapalveluiden markkinointiin

#FlumeniaLive -lähetykset LinkedInissä | Tallenteet

LinkedIn-profiilin luominen | Näin luot henkilökohtaisen LinkedIn-profiilin

Tiedätkö nämä LinkedInin toiminnallisuudet?

Mainonta LinkedInissä – hyvä valinta B2B-markkinointiin

Kun ensimmäinen työntekijä saapuu taloon

LinkedIn yritysprofiilin luominen

Kasvukipuja – kohti kolmatta vuotta 🤩

Miten kasvuhaluisen B2B-yrityksen kannattaa hyödyntää sosiaalista mediaa?

1 2 3 4 5

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavaa markkinointia? Me olemme kasvua vauhdittava kumppani, joka vie markkinointinne uudelle tasolle.

Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy | Kauppakatu 28 a 32, 40100 Jyväskylä




Tutkaile rauhassa

  • Markkinoinnin tietopankki
  • Yritys
  • #FlumeniaLive -lähetykset
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Kasvun vauhdittajat -markkinoinnin lähtötasokartoitus
  • Markkinoinnin strateginen suunnittelu
  • Markkinointi myynnin vauhdittajana
  • Markkinointi rekrytoinnin vauhdittajana
  • Koulutukset ja valmennukset

Tilaa Virtapiiri ja saat vinkit tehokkaaseen markkinointiin!

Saat vinkit sähköpostiisi 2-4 kertaa vuodessa. Ei spämmitä. Kun lähetät lomakkeen, hyväksyt samalla henkilötietojen tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.